Підручники, навчальні й методичні посібники

Навчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок з дисципліни «Антикризовий маркетинг», використання форм і засобів маркетингу в антикризовому управлінні. В даному посібнику розглянуто зміст сутності категорії «антикризовий маркетинг», її основні концепції, принципи, функції, види.

 

Викладено методичні підходи та інструментарії, що дають можливість розробляти адекватні математичні моделі у сфері економіки та підприємництва. Розглядаються математичні моделі мікроекономічних систем: балансові, рейтингові, моделі фінансово-економічних процесів тощо.

 

У навчальному посібнику розкрито теоретико-методичні та прикладні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства. За змістом навчальний посібник відповідає програмі начальної дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства» для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів освіти. В посібнику розкрито основи розвитку конкурентних відносин, охарактеризовано методичне забезпечення діагностики, стратегічного аналізу, оцінювання ефективності формування і забезпечення конкурентних переваг в системі управління конкурентоспроможністю підприємства. Посібник стане в нагоді магістрам, аспірантам й викладачами вищих навчальних закладів, управлінському персоналу та менеджерам підприємств, які прагнуть освоїти основи управління конкурентоспроможністю підприємства.

 

Навчальний посібник ґрунтується на сучасних наукових підходах до вивчення процесів і явищ економічного життя. Розділи посібника містять навчальний тренінг з дисциплін: економічна теорія, історія економіки й економічної думки, мікроекономіка, макроекономіка. Представлені у навчальному посібнику тренінги містять: завдання на встановлення правильності тверджень (так/ні); тестові завдання; задачі; ситуаційні завдання; кейси. Вони допоможуть студентам отримати навички практичного застосування набутих знань з теоретикоекономічних дисциплін, а також забезпечать перевірку рівня засвоєння навчального матеріалу. Логіка завдань відповідає послідовності тематики навчальних програм дисциплін.

 

Навчальний посібник на основі узагальнення фундаментальних теорій вітчизняної і світової економічної науки та практики господарювання висвітлює загальні основи соціально-економічного розвитку суспільства, теоретичні засади мікро- та макроекономіки, закономірності функціонування сучасного світового господарства. Теоретичний матеріал органічно доповнюється навчальним тренінгом, тестами, завданнями, задачами, ілюструється схемами, таблицями, рисунками, графіками, що сприятиме інтенсифікації та покращенню результативності навчального процесу.

 

У підручнику висвітлено діалектику формування економічної думки – зародження та основні етапи становлення економічної теорії як наукового знання. Визначено зміст матеріального виробництва та специфіку його організації. Представлено змістовне наповнення відносин власності та показано їх еволюцію. Показано становлення системи товарної організації виробництва. Визначено ключові похідні функції грошей; поняття та види інфляції і відповідні заходи антиінфляційної політики. Досліджено основи підприємництва в сучасних умовах господарювання.

 

У навчальному посібнику на основі розробок сучасної економічної науки викладено основні теоретичні положення навчальної дисципліни «Економічна теорія». Важливою перевагою посібника є поєднання у ньому конспекту лекцій та практикуму по кожній темі, що надає можливість студентам засвоїти основні положення економічної теорії.

 

У навчальному посібнику розглянуті теоретичні та методичні засади таких елементів сучасного менеджменту як базові аспекти менеджменту, управління персоналом, управління інноваціями, управління проєктами та брендменеджмент. До кожної теми наведені контрольні питання, тестові завдання, ситуація для обговорення та задачі.

 

У навчальному посібнику викладено основні навчально-методичні і практичні матеріали для вивчення здобувачами вищої освіти дисципліни «Основи економічної теорії». Він включає найбільш важливі теми відповідно до програми дисципліни.

 

Навчальний посібник відрізняється збалансованістю та зрозумілістю викладу матеріалу. Тематична композиція навчального посібника та його практичні завдання у формі тестів, розрахункових вправ, спрямовані на впровадження прикладних методик економіко-математичного моделювання для застосування на практиці, сприяє розвитку аналітично-розрахункових здібностей і готує до прийняття самостійних рішень в управлінні персоналом.

 

У навчальному посібнику викладені перші сім тем курсу, кожна з яких включає теоретичний матеріал, формули, типові задачі з детальними розв’язками. Завдання для самостійної роботи та контролю знань включають тести та задачі різної складності; до всіх задач надаються відповіді. Такий виклад сприятиме кращому засвоєнню матеріалу здобувачами вищої освіти, дозволить сформувати навички вирішення проблем, що виникають у діяльності суб’єктів економіки, ефективно використовувати набуті знання на практиці.

 

У підручнику викладено теоретико-методологічні питання стратегічного управління сучасним підприємством. Особливу увагу приділено опису концептуальних засад теорії стратегічного управління, етапам розвитку стратегічного управління та його видам. Розглянуто рівні стратегічних рішень та типологію стратегій підприємства, формування стратегічного потенціалу та складання стратегічного балансу підприємства.


Пошук по сайту

Календар

Лютий 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728