Підручники, навчальні й методичні посібники
У посібнику вміщено практичні матеріали до курсу «Журналістська майстерність» для студентів 2–6 курсів факультету журналістики, взяті з газетних публікацій різних років та написані Юрієм Ботнером і його колегами, відомими журналістами. Книга також буде цікава широкому загалу читачів, у тому числі й абітурієнтам та школярам, які тільки мріють опанувати професію журналіста.
У навчальному посібнику містяться методичні рекомендації та матеріали для проведення підсумкової атестації студентів, які здобувають ступінь бакалавра за спеціальністю «Журналістика», у формі державного комплексного іспиту. У посібнику публікуються нормативні документи саморегульованих журналістських організацій України та світу, а також вперше в такому обсязі – ситуативні завдання з європейської журналістської практики та ключі для їхнього розв’язку. Для студентів та викладачів вищих навчальних закладів. Навчальний посібник може бути використаний і журналістами-практиками для підвищення свого фахового рівня.
У навчально-методичному посібнику подано цілісне уявлення про журналістську діяльність, вміщено теми, які стосуються проблем теорії та історії журналістики, специфіки діяльності журналістики як соціального інституту, її жанрової своєрідності, журналістської деонтології, забезпечення правових основ діяльності ЗМІ та інші. Виклад матеріалу ґрунтується на новітніх підходах до освітнього процесу у вищому навчальному закладі. Усі теоретичні теми містять запитання та завдання для підготовки до практичних занять. Видання призначене для студентів зі спеціальності “Журналістика” й відбиває основні положення навчального курсу “Основи журналістики”, передбаченого державним освітнім стандартом з відповідної спеціальності.
Даний посібник з основ медіаосвіти та медіаграмотності розроблений для проведення інтегрованих та самостійних робіт з медіаграмотності у вищих навчальних закладах. Призначений для студентів технічних спеціальностей педагогічних університетів усіх форм навчання. Метою посібника є скерування роботи студентів у процесі формування візуальної медіакультури та розвитку критичного мислення і творчого сприймання в умовах сучасної візуальної медіареальності.
Підручник розроблено для забезпечення відповідного курсу у вищих навчальних педагогічних закладах України. Автори підручника, провідні українські та зарубіжні науковці, об’єднали найактуальніші світові розробки в галузі підготовки студентів до викладання предметів з медіаосвіти, медіаграмотності, медіакультури. Призначений для студентів педагогічних спеціальностей.
Статті, доповіді