У навчально-методичних рекомендаціях представлено основні форми та завдання самостійної роботи із базових дисциплін з метою поліпшення процесу формування професійних компетентностей студентів-магістрів спеціальності 035.10 Філологія. Прикладна лінгвістика. Завдання носять аналітичний, описовий та творчий характер. Блоки завдань репрезентовано методичними вказівками та рекомендаційними порадами, що значно підвищить рівень оволодіння студентами теоретичного та практичного матеріалу за темами дисциплін.
Пропонований посібник подає основи лінгвістичної експертизи тексту, яка є одним із пріоритетних напрямів теоретичних і прикладних досліджень сучасної юридичної лінгвістики. Посібник містить два змістові модулі «Теорія лінгвістичної експертизи тексту», «Основні алгоритми здійснення лінгвістичної експертизи тексту», що включають відповідні теоретичні відомості, супроводжувані ілюстраціями, завдання для самоконтролю та вказівки до виконання лабораторних робіт.
Практикум містить цикл завдань з основ прикладної лінгвістики. Кожен структурний блок складають короткий теоретичний мінімум, контрольні питання, практичні завдання. Доповнюють видання завдання до модульної контрольної роботи та ілюстративні матеріали.
Пропонований посібник подає основи автоматичного морфологічного аналізу тексту, який є важливим напрямом теоретичних і прикладних досліджень сучасної комп’ютерної лінгвістики. Посібник містить три змістові модулі «Теорія автоматичного морфологічного аналізу», «Основні методи автоматичного морфологічного аналізу» та «Сучасні автоматичні морфологічні аналізатори», що включають відповідні теоретичні відомості, супроводжувані ілюстраціями, завдання для самоконтролю та вказівки до виконання лабораторних робіт.
У посібнику подано рекомендації викладання навчальної дисципліни «Мовленнєві технології пропаганди». Вони включають тези лекцій, дискусійні питання до кожної лекції, завдання для практичної та самостійної роботи, питання для поточного і підсумкового контролю та список рекомендованої літератури, що передбачає першоджерела, основні та додаткові наукові та навчально-методичні джерела.
Мета навчальної дисципліни – формування загальних компетентностей з наукової комунікації, використання наукового українського мовлення та презентації й обґрунтування результатів дослідження.
У навчальному посібнику «Когнітивна лінгвістика» розглянуто основні питання науки про мову як основного засобу отримання, зберігання й обробки інформації. Матеріали видання представляють частину системного навчально-методичного забезпечення лінгвістичної дисципліни, що викладається в магістратурі.
Матеріали містять тексти лекцій з курсу «Вступ для прикладної лінгвістики». У курсі детально розглянуті базові поняття прикладної лінгвістики, надані дефініції, що складають понятійний апарат цієї галузі мовознавства, окреслені основні напрямки сучасної прикладної науки, перспективи її розвитку.
Кожна лекція побудована за планом, а також супроводжується питаннями для контролю засвоєння лекційного матеріалу.
Методичні вказівки підготовлено для допомоги в підготовці до лекцій і практичних занять з курсу «Лінгвопрагматика». Запропоновано тематику лекційних і практичних занять, перелік засадничих понять курсу, вправи до практичних занять, питання до обговорення, зразки тестових завдань, рекомендований список основної і додаткової літератури.
Методичні рекомендації та матеріали до семінарських занять складено відповідно до програми з вибіркового курсу «Міжкультурна комунікація» для студентів філологічного факультету першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 035 «Філологія» (спеціалізації 035.01 Українська мова та література (Прикладна лінгвістика)).
У методичних рекомендаціях висвітлюються основні положення навчальної програми, мета, завдання, зміст курсу «Міжкультурна комунікація», рекомендована література, перелік питань до підсумкового контролю, вправи завдання для самостійної роботи, теоретичні питання до семінарських занять.
У навчальному посібнику розглядаються основні напрями сучасної прикладної лінгвістики, а саме корпусна, комп’ютерна лінгвістики, перекладознавство, термінознвство та нейролінгвістичне програмування як прикладні лінгвістичні напрями.
Висвітлюються основні положення навчальної програми, мета, завдання, зміст курсу «Загальна та прикладна семантика», рекомендована література, перелік питань до підсумкового контролю, завдання для самостійної роботи, теоретичні питання до практичних занять, вправи.
Методичні рекомендації висвітлюють основні положення навчальної програми курсу «Когнітивна лінгвістика»: розподіл годин, мета, завдання, зміст курсу, рекомендовану літературу, перелік питань до підсумкового контролю, вправи, завдання для самостійної роботи, теоретичні питання до практичних занять, методи та форми оцінювання.
У методичних рекомендаціях висвітлюються основні положення навчальної програми, мета, завдання, зміст курсу «Психолінгвістика», рекомендована література, перелік питання до підсумкового контролю, вправи, завдання для самостійної роботи, теоретичні питання до практичних занять.