Навчальні та навчально-методичні видання

2023

Аріон О. В. Географія подорожей та туризму: навчально-методичний посібник до спецкурсу для студентів освітнього рівню «бакалавр» спеціальності 106 Географія (електронне видання). К., 2023. 121 с.

Навчально-методичний посібник розкриває структуру дисципліни «Географія подорожей та туризму», основні навчальні цілі та програмні результати. Містить виклад навчального матеріалу відповідно програми дисципліни, базові завдання і рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів в рамках дисципліни, зокрема вимоги та рекомендації до виконання курсової роботи. Рекомендовано для студентів, які здобувають освіту за освітньокваліфікаційним рівнем бакалавра зі спеціальності 106 Географія за вибірковим блоком «Географія рекреації та туризму» географічного факультету КНУ імені Тараса Шевченка.

 

Безсмертнюк Т. П. Стратегія розвитку національного туризму : конспект лекцій / Волинський національний університет імені Лесі Українки, географічний факультет, кафедра туризму та готельного господарства. Луцьк : ПП Іванюк В. П., 2023. 68 с.

Подано лекційний матеріал, перелік питань для обговорення з основних тем освітнього компонента, список використаних джерел. Використання навчально-методичного видання забезпечить високий рівень знань, сприятиме глибшому розумінню актуальних питань з стратегії розвитку національного туризму. Рекомендовано студентам 1 курсу денної форми навчання другого (магістерського) рівня вищої освіти, галузі знань 24 Сфера обслуговування, спеціальності 242 Туризм, освітньо-професійної програми Туризм.

 

Воєнний туризм: хрестоматія до вивчення дисципліни (для здобувачів ОР Магістр спеціальності 242 «Туризм та рекреація») / укл. Винниченко І. – 2023. – 516 с.

Хрестоматія містить інформацію з друкованих і електронних джерел, рекомендовану для виконання практичних і семінарських завдань, самостійної роботи студентів та здійснення контролю знань. Створена для здобувачів ОР «Бакалавр» спеціальності 242 «Туризм та рекреація»

 

Сазонець І.Л. Управління проектами та ризиками в туризмі: навч. посіб. / І.Л. Сазонець, О.М. Сазонець. – Київ: Центр учбової літератури, 2023. – 220 с.

Навчальний посібник є одним з перших видань, що підготовлено за дисципліною «Управління проектами та ризиками в туризмі» для здобувачів другого рівня вищої освіти — магістрів. Видання містить відповіді на багато запитань, що можуть виникнути у спеціалістів, які планують набуття знань та системного мислення щодо управління ресурсами, якістю та часовими межами проектів та оволодіння праксеологічними навичками взаємодії учасників туристичного проекту з метою забезпечення успішної реалізації проекту, дотримання схеми його просування та реалізації, застосування правил формування календарних планів та бюджетів, документального забезпечення проектних процесів та імплементації кращих світових практик управління туристичними проектами. Логіка побудови матеріалу відповідає стандартам, прийнятим у ряді університетів країн Західної Європи. Навчальний посібник може бути корисним не тільки для студентів та викладачів, але й для всіх, хто досліджує або практично займається питаннями підготовки туристичних проектів

 

Суспільно-географічна районологія: навчально-методичний комплекс / Костянтин Мезенцев, Олена Кононенко – Київ, 2023. – 98 с.

У навчально-методичному комплексі представлено розгорнуту програму з дисципліни “Суспільно-географічна районологія», вибрані опорні конспекти лекцій, тематику семінарських занять, подано список рекомендованої літератури й перелік питань для підготовки до іспиту. Видання призначене для студентів, аспірантів та викладачів географічних факультетів закладів вищої освіти.

 

2022

Географія сфери послуг та індустрія туризму : методичні рекомендації для самостійної роботи студентів / уклад. Л. М. Нємець, Є. Ю. Телебєнєва, І. А. Скриль, П. О. Кобилін. – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022. – 32 с.

Методичні рекомендації розроблено для самостійної роботи студентів освітньокваліфікаційного рівня «бакалавр» з метою виконання ними робочої програми навчальної дисципліни «Географія сфери послуг та індустрія туризму», передбаченої навчальним планом підготовки. Методичні рекомендації містять структуру курсу, розширений план лекцій, словник основних термінів, завдання до практичних занять, перелік тем для самостійної роботи, питання для поточного та підсумкового контролів знань і вмінь, рекомендовану літературу.

 

Джинджоян В.В. Інноваційні технології в туризмі та гостинності: навч. посіб. / В.В. Джинджоян, Т.В.Тесленко, К.М. Горб. – К.: Видав. «Каравела», 2022. – 340 с.

Розкрито інновації у соціально-культурному сервісі та туризмі з використанням досвіду вітчизняних та зарубіжних досліджень, особливості інноваційних процесів, а також еволюційні зміни у цих галузях. Розглянуто функції інновацій та управління інноваційною діяльністю у туризмі та гостинності, принципи сталого розвитку туризму, методи оцінки економічної ефективності інновацій, вплив науково- технічного прогресу у суміжних з туризмом галузях на нововведення у туристській діяльності. Наведені матеріали ґрунтовно розкривають теоретичні основи та практичний інструментарій функціонування індустрії туризму з урахуванням національного та світового досвіду. Уміщені основні поняття дисципліни, завдання для поточного оцінювання і питання до підсумкового контролю щодо засвоєння матеріалу,та список рекомендованої літератури. Призначено для здобувачів вищої освіти, аспірантів, викладачів та фахівців, які приймають інноваційні рішення.

 

Джинджоян В. В. Основи туризмознавства: навч. посіб. / В. В. Джинджоян, Н. А. Горожанкіна, З.В. Бойко. – К.: Видавець ФО-П Піча Ю.В., 2022. – 246 с.

Розглянуто питання щодо різноманіття туризму як унікального соціального явища і соціального інституту, місця та ролі туризмознавства як концептуального розуміння цивілізаційної природи, ціннісної і смислової основи, культурного значення, а також економічного, правового, етико- психологічного, педагогічного та інших сутнісно-функціональних аспектів людського життя. Наведені матеріали ґрунтовно розкривають теоретичні основи та практичний інструментарій функціонування індустрії туризму з урахуванням національного та світового досвіду. Уміщені основні поняття дисципліни, питання для оцінювання поточного і підсумкового рівня засвоєння матеріалу, словник туристичних термінів, додатки та список рекомендованої літератури. Призначено для викладачів, молодих вчених, здобувачів вищої освіти, слухачів шкіл бізнесу та масового читача.

 

Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Економіка туризму» (для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання зі спеціальності 242 – Туризм) / Харків. нац. ун-т. міськ. госп.-ва ім. О. М. Бекетова ; уклад. В. Ю. Світлична. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2022. – 86 с.

Важливою складовою навчального процесу виступає самостійна робота студентів, адже вона сприяє активізації засвоєння студентом знань, їх реалізації, а також формує вміння навчатися. Самостійна робота студента – це основний засіб опанування навчального матеріалу в час, вільний від обов’язкових навчальних занять

 

2021

Любіцева О. О. Музейний туризм: навчальний посібник. / О. О. Любіцева, Т. І. Шпарага – К., 2021. – 150 с.

Навчальний посібник присвячено висвітленню проблематики музейного туризму. У ньому обґрунтовуються теоретико-методичні основи розвитку музейного туризму. Розкривається сутність та значення музею як соціально-культурного інституту, висвітлюються особливості науководослідної і культурно-освітньої діяльності музеїв. Значна увага приділяється класифікації музеїв, менеджменту та маркетингу в музейному туризмі. Розглядається історія формування музейного туризму в світі, починаючи з періодів античного та середньовічного колекціонування і закінчуючи сучасністю. Дається детальний опис музеїв та музейного туризму окремих країн та регіонів. Завершується посібник комплексним аналізом історії формування та регіонального розвитку музейного туризму України. Для студентів, аспірантів, наукових працівників, туризмологів, спеціалістів з менеджменту туризму, країнознавців, фахівців з економічної та соціальної географії, етнографії, культурології, музеєзнавства, усіх тих, хто цікавиться проблемами розвитку музейного туризму в світі та в Україні.

 

2020

Гайдай С.В. Основи раціонального рекреаційного природокористування: Навчальний посібник. – К.: 2020. – 128 с

До основних питань, що розглянуті в посібнику, слід віднести: • ознайомлення зі структурою природокористування по окремим компонентам навколишнього природного середовища; • визначення основних проблем, пов’язаних з використанням природних ресурсів та антропогенним впливом на них; • аналіз заходів та методів боротьби з негативним впливом окремих видів природокористування на стан навколишнього природного середовища, а також перспективних напрямків його покращення; • характеристика основних видів впливу рекреаційного природокористування на окремі компоненти навколишнього природного середовища; • визначення шляхів мінімізації впливу рекреаційного природокористування на навколишнє природне середовище та його раціоналізація. Навчальний посібник розрахований на студентів природничих та туристичних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також на читачів, які бажають розширити знання в галузі раціонального рекреаційного природокористування.

 

Летуновська Н. Є. Маркетинг у туризмі : підручник / Н. Є. Летуновська, О. В. Люльов. – Суми : Сумський державний університет, 2020. – 270 с.

У підручнику викладено сукупність положень, що розкривають сутність маркетингу в туристичній сфері, та основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проектів на туристичному ринку. Зокрема, розглянуті такі питання, як функціонування інфраструктури туристичного ринку, особливості комплексу «4Р» для туристичного продукту й особливості розроблення маркетингової стратегії для туристичних компаній, важливі аспекти організації діяльності туристичної фірми. Проаналізовані практичні приклади, що ілюструють теоретичні положення туристичного маркетингу. Підручник містить комплекс розрахункових та аналітичних завдань, тести для перевірки рівня знань. Видання орієнтоване на студентів економічних спеціальностей і спеціальностей у сфері туризму, фахівців туристичних компаній, викладачів, аспірантів, а також широке коло читачів, яких цікавлять питання маркетингу в туризмі.

Пошук по сайту

Календар

Травень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031